Daguitstappen


Caminart recycleert zich, blijft thuis in eigen land en gaat op zoek naar "plekken" die je eerder niet zag.


Mechelen heeft een rijk patrimonium van de 13de tot de 21ste eeuw.

In de Calestienne groeien wilde orchideeën en treft men dorpen met Romeinse sporen.

Het stadje Rance verkocht zijn roze marmer aan Versailles en heeft nog geaderde kalkreuzen staan.

In Limburg schuilen ongezien romaanse kerkjes.

Zoutleeuw huist de meest boeiende kerk van ons land.

Koen van Mechelen verwacht ons in Genk en Hans Op De Beeck in Herckenrode.


Al deze uitstappen kunnen op aanvraag georganiseerd worden.

mail ons hier


Alexandrië in Bozar


gegidste rondleiding door Deeviet Caelen

11.12.2022 om 11 u


inschrijven kan via mail

Gent Miljoenenkwartier


Architectuurwandeling in het Miljoenenkwartier in Gent.

Van kunstinstallatie tot ecosysteem


Met Hans Op De Beeck en Koen van Mechelen in Limburgse abdij en natuurschoon.

art nouveau in Brussel


wandeling met Deeviet Caelen.

La Calestienne en Viroinval


Hiervan komt Versailles marmer. Kalkgrond & orchideeën en Romeinse vestingen in groene landschappen

Van kerk tot kapel in Brabant en Limburg


Bezoek de oudste kerkschat van België, 13de eeuwse fresco's en een ongewone kapel.

Mechelen - bezoek aan het Hof Van Busleyden


Hof Van Busleyden

In dit renaissance paleis beleef je het Bourgondisch Mechelen. Het hoogtepunt de Besloten Hofjes

Mechelen, Art deco en modernisme


Met Deeviet Caelen langs de art Deco en modernisme pareltjes van de Mechelse stationswijk.

Koninklijk museum voor Schone Kunsten Brussel


PP Rubens schetsen en 4 studies van het hoofd van een Moor

Tentoonstellingswijk Antwerpen


Binnen het thema Modernisme brengen we een bezoek aan de tentoonstellingswijk van 1930 in Antwerpen, één van de fraaiste interbellumwijken van ons land.

Wandeling met Deeviet Caelen

Verbeke Foundation


“Ons museum wil geen oase zijn. Onze presentatie is onaf, in beweging, ongepolijst, slordig contradictorisch, complex, onharmonieus, levend en onmonumentaal, zoals de wereld buiten de museummuren.”